Norsk Forbund for Utviklingshemmede

Norsk Forbund for Utviklingshemmede (NFU) er til for å gjøre hverdagen lettere for mennesker med utviklingshemming og familiene deres.
NFU er til både for deg som har en utviklingshemming selv – og for deg som er i familie med en person med utviklingshemming.

Vi mener kunnskap er viktig for at familiene skal få den støtten de trenger. Derfor gir vi veiledning og holder kurs for våre medlemmer. Vi har tilbud til foreldre i ulike faser av livet, til søsken, og til mennesker som selv har en utviklingshemming.

Hva slags hjelp har du krav på? Hvordan skal du gå frem for å få hjelpen familien trenger? Er du uenig i et vedtak fra kommunen? NFU har jurister og andre med-arbeidere som gir medlemmene våre råd og veiledning i slike spørsmål. Vi vet at det ikke alltid er lett å få den hjelpen man trenger. Derfor er vi her for deg.

NFU har over 7.500 medlemmer i hele Norge. Hundrevis av tillitsvalgte og aktive medlemmer arrangerer kurs, møter og andre aktiviteter året rundt.

Sonen er en offisiell sone for Norsk Forbund for Utviklingshemmede.

Du er ikke medlem av denne sonen.

Inviter noen til å bli medlem Norsk Forbund for Utviklingshemmede er en åpen sone. Alle som vil kan bli medlem.

Folk med en bekreftet rolle i Norsk Forbund for Utviklingshemmede er automatisk medlem av denne sonen.
Send tips

Statistikken er sist oppdatert 31.01.2016 07.02.
Bidrag fra alle
14 innlegg
14 kommentarer
1 bilder
47 medlemmer
Nye bidrag siste uke
0 innlegg
0 kommentarer
0 bilder
1 medlemmer

Vertene i Norsk Forbund for Utviklingshemmede

Vertene er de som administrerer sonen.

Jens P. G.
Vidar H.

Nye medlemmer

User_128x128pål f.